بی وفا


www.Enjoy.LoxBlog.com/vorod

بی وفا عشق من..

 

.بخدا میمونه اشک من رو گونم تا بیای پیش من...

 

 

 رفتی و بعد تو چه زجری کشیدم  هنوز تار موتو به دنیا نمیدم..

 

 

 

تو رو به خاطراتمون منو بی خبر نذار...

 

 

 

تو رو به اشکمون قسم منو چشم به در نذار...

 

 

 

باشه میرم از پیشت خداحافظ عشق من...

 

 

 

ببخش روی نامه هام ،باز چکیده اشک من...

 

 

 

دلت موندنی نبود خداحافظ عشق من...

 

 

 

حالا که نموندی بگو از من چی دیدی؟

 

 

 

چه ساده نشستی، چه ساده پریدی!

 

 

 

بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی...

 

 

 

حتی واسه دلخوشیمم دست تکون ندادی رفتی...

 

 

 

پس بذار روی ماهتو دم اخر نگاه کنم...

 

 

 

سخته با خاطراتمون، با دل خون نگاه کنم...

 

 

 

وقت رفتنت نبود خداحافظ عشق من...

 

 

 

دلت میشکنه یه روز....

 

 

 

میدونی قدر اشک من...

 

 

 

سخت گفتنش ولی....

 

 

                           " خداحافظ عشق من"

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

hamidhosseini
ساعت17:12---7 مرداد 1391
تنها وبلاگی که مطالب شو تا آخر خوندم برای شما بود
اما توکل به خدا کن
کاری که من دارم می کنم
خیلی سخته
حتی گفتنش خیلی سخته
اما چاره ای نیست
فقط بسپار همه چیز و به خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1398برچسب:,ساعت 18:49 توسط Samira| |


Power By: LoxBlog.Com